Medlemskap

Tyholmen karateklubb holder til i sentrum av Arendal, i Blødekjær 18. Klubben har ca 70 aktive medlemmer, med alder fra 8 til 60 år. Omtrent halvparten av medlemmene er barn, resten er 50-50 ungdom og voksne.
Vi har opptak av nye medlemmer hvert halvår; i begynnelsen av januar og i slutten av august. Dersom du er usikker på om karatetrening passer for deg kan du være med på 2 treninger før du bestemmer deg og må betale kontingenten. For barn har vi vanligvis venteliste; så vær ute i god tid.
Medlemskontingenten er på 195,- pr måned for voksne (13 år og eldre) og 160,- pr måned for barn. Dersom dere er flere fra samme familie blir prisen litt redusert. Ved innmelding binder man seg til 6 måneders kontingent. Ved utmelding må medlemskapet sies opp skriftlig, oppsigelsestid er da inneværende + to måneder.
Du bestemmer selv ditt eget ambisjonsnivå dersom du trener karate i TKK. Du kan være med å trene for å komme i form og for å ha det moro, du kan trene for å lære et tradisjonellt og innholdsrikt kampkunstsystem, eller du kan trene for å kjempe om medaljer og mesterskap. Du velger selv i hvilken hastighet du vil gå opp til graderinger for å vise hva du har lært og for å få ny farge på beltet. Den første tiden er det mulig å gå opp til en ny gradering hvert halvår.
Mer om karate og treningen kan du lese her på hjemmesiden vår. Dersom du har spørsmål kan du ringe Lars-Christian på 99226301.

MELD DEG INN I TKK!

VELKOMMEN TIL SPENNENDE TRENING I GODT MILJØ I TKK!

Instruktører i TKK

Lars-Christian Stig

Hovedtrener

KARATEGRAD: Svart belte, 2.dan.
Kiropraktor

Birger Kollstrand

Katatrener

KARATEGRAD: Svart belte, 1.dan.
Ingeniør

Torbjørn Torjussen

Trener barnepartier

KARATEGRAD: Svart belte 1.dan.
Fengselsbetjent

Per Tore Henriksen

Kumitetrener

KARATEGRAD: Svart belte 1.dan.
Personlig trener

Eldrid Krølle Hopp

Barnetreneransvarlig

KARATEGRAD: Brunt belte 1.kyu.
Lærer

Instruktører i stilarten

Terje Årdal

Hovedtrener i Shorin Ryu